7 ian. 2010

Dis-de-dimineata


Pentru ca ratiunea crearii acestui blog este de a scrie si a pune pe el tot ceea ce am de spus sau de aratat, poate interesant, poate nu, am sa scriu cateva randuri despre ultima iesire la munte si am sa pun cateva poze rezultate din aceasta. Asadar, nu ieri, ci alaltaieri, am plecat pentru doua zile la schi in Valea Dorului( din Sinaia se urca la cota 2000 cu telecabina sau telegondola, iar de acolo se coboara pe schiuri, pe picioare sau cu telescaunul, pana la 1800, unde se afla cabana cunoscuta sub numele de Valea Dorului). Cabana este localizata ideal, la doar cativa metri de telescaunul care deserveste cele 3 partii amenajate din zona. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, si nici nu vreau sa pierd prea mult timp cu descrierile. Fapt este ca ieri ar fi trebuit sa plecam (am fost 3) spre Bucuresti. Nu am reusit. Telescaunul din vale nu s-a miscat toata ziua. La fel si telecabina care ne-ar fi putut duce de la 2000 la 1400. Nu au fost oprite pentru ca oamenii ce le deservesc n-au avut chef sa le dea drumul, ci pentru ca vantul batea, si a batut pana tarziu in noapte, la 2000 cel putin, cu 40m/s. In vale era mai bland, dar combinatia de ninsoare, vant si ceata facea riscanta plecarea noastra (nu toti 3 eram oameni mersi pe munte), ceea ce ne-a determinat sa ne amanam plecarea pentru astazi. Problema e ca ne cam grabeam, de aceea am fost nevoiti sa ne trezim azi, la 6:15 a.m., pentru a pleca la rasaritul soarelului spre 1400. Astfel, in jurul orei 7:10 a.m., dupa o mica gustare bine-venita, cu ochi ce priveau prin panze de paianjen, am plecat, spre telecabina de la 1400. Pozele care urmeaza sunt facute in jurul lui 8-9 a.m. pe traseul specificat. Asadar........













1 Comment:

Anonim said...

A fost o vacanta de vis :)

 

blogger templates